FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
dziwny problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Mechanika Fiata126p
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Pią 12:13, 25 Sie 2006    Temat postu: dziwny problem

jak w temacie złozony na nowych czesciach i niechce zapalic łąpie na roizruszniku ale jak przestane krecic rozrusznikiem to przestaje co mu moze byc cylindry tloki i panewki nowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 13:03, 26 Sie 2006    Temat postu:

dojebałeś uszczelke Razz bo tego nie wpoeidziałeśze wczoraj ją dociągałeś... poza tym uszzcelka po 200 km wg mnie ciutke mało,ale kto wie? ustaw jzawory jeszcze raz i sprawdź,c zy dobrze dokręcona jest.


Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mis126
Przyjaciel



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 13:39, 26 Sie 2006    Temat postu:

a takie rzeczy jak iskre, pompke paliwa sprawdziles?
mocno wogole kreci rozrusznikiem czy slabo? Wiesz przyczyn moze byc wiele, napisz najlepiej co juz wykluczyles


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 13:55, 26 Sie 2006    Temat postu:

pompka michale pompuje ... wszystko wąłśnie wydaje sie sprawne... ale wczoraj dokręcana była uszzelka... być może jest zmiażdżona w co w sumie wątpie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 13:56, 26 Sie 2006    Temat postu:

pompka michale pompuje ... wszystko wąłśnie wydaje sie sprawne... ale wczoraj dokręcana była uszzelka... być może jest zmiażdżona w co w sumie wątpie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mis126
Przyjaciel



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 14:15, 26 Sie 2006    Temat postu:

Burdi napisał:
pompka michale pompuje ... wszystko wąłśnie wydaje sie sprawne... ale wczoraj dokręcana była uszzelka... być może jest zmiażdżona w co w sumie wątpie Smile


Darku ale nawet jakby byla zmiazdzona uszczela to chyba powinien zapalic, zygal by olejem i pewnie troche "syczal" ale powinien palic. A przed dokreceniem uszczelki palil? Moze faktycznie to wina zaworow.

U mnie myslalem ze juz po silniku a sie okazalo ze tylko klawiatura jest niedrozna i nie ma smarowania- wiec zmiana klawiatury i juz jest miodzio. A dzis z Dominikiem zalozylismy u mnie cala instalacje zaplonowa z eleganta i chodzi super- polecam kazdemu. Sporo wieksza moc i elastycznosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 16:18, 26 Sie 2006    Temat postu:

tak powiadasz ? Ile Ciebie to kosztowało ?

chodzi mi o czas i pieniążki i co zmieniałeś w instalacji ? tylko tylnią elektrykę ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Sob 20:47, 26 Sie 2006    Temat postu:

juz po problemie...kabel od stacyjki był przypalony i niełączył na włączonym zapłonie tylko jak sie rozruchem kreciło i juz po problemie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_MArcin_
Gość






PostWysłany: Sob 21:58, 26 Sie 2006    Temat postu:

he he Cool
Powrót do góry
Mis126
Przyjaciel



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 22:09, 26 Sie 2006    Temat postu:

Burdi napisał:
tak powiadasz ? Ile Ciebie to kosztowało ?

chodzi mi o czas i pieniążki i co zmieniałeś w instalacji ? tylko tylnią elektrykę ?


kosztowalo mnie to ok 3 godziny pracy z Dominikiem. Byloby mniej gdyby nie fakt ze trzeba zmienic kolo pasowe na elegantowskie (ono ma megnesy, poza tym niczym sie nie rozni od FLa), plus modul, cewka, czujnik polozenia walu korbowego i tylnia instalacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Sob 22:11, 26 Sie 2006    Temat postu:

a ile takie cosik kosztuje ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 2:16, 27 Sie 2006    Temat postu:

instalacja od tyłu idzie odkąd?

kable idą od cewki rozumiem a do cewki powinno chyba być to samo plus podłaczenie nano ... wrzucenie koła pasowego... etc

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dominik
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Nie 12:06, 27 Sie 2006    Temat postu:

Tylko fragmencik tylnej instalacji zmienialismy, nie ingerujac wogole w istniejaca instalacje, tylko przewod oporowy trzeba zastapic zwyklym, instalacja do lamp zostaje stara. Wtyczki do modulu, cewki i czujnika wykorzystalismy z uszkodzonej , pocietej instalacji od ela. Jak by co to mam do sprzedania modul nano med 211A z blachą montazową tylko cewki potrzeba. Najwazniejsze to zdobyc wtyczki reszta jest banalna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Mechanika Fiata126p Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Tarnów 126p Team: Fiat 126p     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin