Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Pią 12:13, 25 Sie 2006 Temat postu: dziwny problem |
|
|
jak w temacie złozony na nowych czesciach i niechce zapalic łąpie na roizruszniku ale jak przestane krecic rozrusznikiem to przestaje co mu moze byc cylindry tloki i panewki nowe
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Burdi
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 13:03, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
dojebałeś uszczelke bo tego nie wpoeidziałeśze wczoraj ją dociągałeś... poza tym uszzcelka po 200 km wg mnie ciutke mało,ale kto wie? ustaw jzawory jeszcze raz i sprawdź,c zy dobrze dokręcona jest.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Mis126
Przyjaciel
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 13:39, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a takie rzeczy jak iskre, pompke paliwa sprawdziles?
mocno wogole kreci rozrusznikiem czy slabo? Wiesz przyczyn moze byc wiele, napisz najlepiej co juz wykluczyles
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Burdi
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 13:55, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
pompka michale pompuje ... wszystko wąłśnie wydaje sie sprawne... ale wczoraj dokręcana była uszzelka... być może jest zmiażdżona w co w sumie wątpie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Burdi
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 13:56, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
pompka michale pompuje ... wszystko wąłśnie wydaje sie sprawne... ale wczoraj dokręcana była uszzelka... być może jest zmiażdżona w co w sumie wątpie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Mis126
Przyjaciel
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 14:15, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Burdi napisał: | pompka michale pompuje ... wszystko wąłśnie wydaje sie sprawne... ale wczoraj dokręcana była uszzelka... być może jest zmiażdżona w co w sumie wątpie |
Darku ale nawet jakby byla zmiazdzona uszczela to chyba powinien zapalic, zygal by olejem i pewnie troche "syczal" ale powinien palic. A przed dokreceniem uszczelki palil? Moze faktycznie to wina zaworow.
U mnie myslalem ze juz po silniku a sie okazalo ze tylko klawiatura jest niedrozna i nie ma smarowania- wiec zmiana klawiatury i juz jest miodzio. A dzis z Dominikiem zalozylismy u mnie cala instalacje zaplonowa z eleganta i chodzi super- polecam kazdemu. Sporo wieksza moc i elastycznosc
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Burdi
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 16:18, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
tak powiadasz ? Ile Ciebie to kosztowało ?
chodzi mi o czas i pieniążki i co zmieniałeś w instalacji ? tylko tylnią elektrykę ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Sob 20:47, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
juz po problemie...kabel od stacyjki był przypalony i niełączył na włączonym zapłonie tylko jak sie rozruchem kreciło i juz po problemie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
_MArcin_
Gość
|
Wysłany: Sob 21:58, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
he he
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mis126
Przyjaciel
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 22:09, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Burdi napisał: | tak powiadasz ? Ile Ciebie to kosztowało ?
chodzi mi o czas i pieniążki i co zmieniałeś w instalacji ? tylko tylnią elektrykę ? |
kosztowalo mnie to ok 3 godziny pracy z Dominikiem. Byloby mniej gdyby nie fakt ze trzeba zmienic kolo pasowe na elegantowskie (ono ma megnesy, poza tym niczym sie nie rozni od FLa), plus modul, cewka, czujnik polozenia walu korbowego i tylnia instalacja.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Sob 22:11, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a ile takie cosik kosztuje ??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Burdi
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 2:16, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
instalacja od tyłu idzie odkąd?
kable idą od cewki rozumiem a do cewki powinno chyba być to samo plus podłaczenie nano ... wrzucenie koła pasowego... etc
pozdro
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik
Klubowicz
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Nie 12:06, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko fragmencik tylnej instalacji zmienialismy, nie ingerujac wogole w istniejaca instalacje, tylko przewod oporowy trzeba zastapic zwyklym, instalacja do lamp zostaje stara. Wtyczki do modulu, cewki i czujnika wykorzystalismy z uszkodzonej , pocietej instalacji od ela. Jak by co to mam do sprzedania modul nano med 211A z blachą montazową tylko cewki potrzeba. Najwazniejsze to zdobyc wtyczki reszta jest banalna.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|