Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piątek
Klubowicz Moderator
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Łękawica
|
Wysłany: Pon 12:04, 23 Kwi 2007 Temat postu: Główka w dół |
|
|
Musze rozebrać silnik bo mi bierze olej ( 2L na 500 km ), i wymyśiłem ze przy okazji walne sobie głowice w dół.
I teraz nurtują mnie pytania:
- O ile milimetrów ją walić ??
- Co z tłokami ??
- Co z zaworami ??
___________________________________
EDIT:
Postanowione:
2.5 mm w dół, do takiego planu trzeba szlifować tłoki, zeby mi nie wbiły zaworów w półke z głośnikami ??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Pon 13:23, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
z tłokami nic zawory wypoleruj i pobaw sie z kanałami wydechowymi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Piątek
Klubowicz Moderator
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Łękawica
|
Wysłany: Pon 14:56, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Pobaw ... czyli ... ?? ;]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Pon 17:55, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wypoleruj i rozwierc tak aby była taka sama srednica jak w kolanku
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dominik
Klubowicz
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pon 21:44, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja będę jutro zanosił do planowania następną głowice na 2mm zeby nie musiec sie bawic w skracanie oslon popychaczy , nacieć na tłokach itp. Teraz mam 1,5mm i wszystko seryjne pasuje, wiec 2 tez bedzie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Burdi
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 11:54, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ZAWORóW NIE RUSZAJ ABSOLUTNIE, JEżELI CHESZ TO ZROBIć TANOI. rOZSZCZELNI cI SIE GłóWKA PRZY TAKIM SPRężANIU I BęDZIESZ MUSIAł gniazda WSTAWIAć lub docierać . nAGAR USZCZELNIA PRZECIEż.
Główke liźnij do 2 mm max. Z zaworami nic sienie stanie, bo to granica tolerancji, więcej nie ma sensu, bo niewiele uzyskasz a silnik będzie przeprężony. polecałbym od razu kołko liznąć,bo wtedy widziałbyś efekty. Koszt planowania głowicy to 20 - 25 na ks. skorupki robą dobrze, od razu można tam kołko zawieźć20 -25 za stoczenie. Co dopopychaczy, to bym się zastanowił, bo szybciej szlag trafia uszczelni osłon.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Burdi dnia Wto 17:13, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Wto 14:36, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wypoleruj zawory wydechowe z obu stron a dolotowe tylko od strony komory spalania druga storna ma byc matowa
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Piątek
Klubowicz Moderator
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Łękawica
|
Wysłany: Wto 14:40, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Czyli postanowione ;]
Głowka - 2mm, i koło odchudze, tyle ze mam kolejny problem ;/
500 kilometrów temu wlałem 2 litry nowiutkiego olejku do motorka, i okazuje sie teraz ze bagnet jest suchy, a kontrolka oleju nie gaśnie, wniosek: H** mi Wpier**** olej !!! a do tego kopci jak poje****.
Co teraz ??
Symeringi czy pierścienie ??
Dam rade to zrobic jeśli nigdy nie rozbierałem silnika ??
Acha i jeszce jedno.
Głowica moze być zajechana ??
Bo mam jeszcze 2 silniki: 650 i 600,
600 wymiata jak popierdo****, a 650 była troche mułowata
Pasuje mi od tej 650 wyciągnąć głowice i nią sie bawic, była mułowata to moze być zje**** głowica??
Jak poznać ze głowica jest zje**** ??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Wto 14:48, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak kopci to pierscienie zuzyte i ci olej biora dasz rade bo silnik malucha jest prosty w budowie jak poznacz czy glowic nie zjechana..hmm moze poprostu tamten silnik miał za maął komprese lub uciekałą z pod podkłądki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Burdi
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 16:12, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Fucus:) napisał: | jak kopci to pierscienie zuzyte i ci olej biora dasz rade bo silnik malucha jest prosty w budowie jak poznacz czy glowic nie zjechana..hmm moze poprostu tamten silnik miał za maął komprese lub uciekałą z pod podkłądki |
pierdu pierdu ...
zanim zrobisz coś,to zdiagnozuj o co lotto. Nie koniecznie pierścienie, bo moze to być głowica. wypadnieta prowadnica zaworowa,lub wypalone gniazda zaworowe.
na pewno 2 l na 500 km to nie wina pierścieni, bo musiałbyś ich chyba nie mieć. Robi sie tak zwaną próbe olejową i kompresje, zbadaj se (pogadaj z bushmanem) i wtedy coś będziesz wiedział. Co do zaworów... jak nie masz zamiaru ddawać gówki do profesjonalisty to sie nie zabieraj. Fucus.. rady dotyczące usuwania nagaru to niedźwiedzia przysługa. Wg mnie jebłą uszczelka albo skąś sie leje mocno
Silnik jest prosty ściągnij zeszyty napraw. i po sprawie.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Wto 18:30, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ja to sam wypolerowałem kupiłem paste do docierania i po sprawdzaniu szczelnosci nie leci nic
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Piątek
Klubowicz Moderator
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Łękawica
|
Wysłany: Śro 12:25, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Budowy silnika sie wczoraj nauczyłem bo rozebrałem 2 pozostałe silniki które lezały w szopie ;]
Bushman umie to zrobic ??
A co do główki to odwioze ją na skorupke
Acha, i jeszcze:
Przez jakis czas jeździłem na hexanie (2.55 za litr), jeździłem na tym jakieś 2 miesiące.
Możliwe ze przez to tak sie stało ??, a teraz gdy jezdze na zwykłym paliwie moze to pzrestac brac olej ??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
maUkers
Przyjaciel
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: Śro 13:32, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a co to ten hexan ??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Piątek
Klubowicz Moderator
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Łękawica
|
Wysłany: Śro 13:47, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
C6H14
Jakieś hujowe paliwo
Odpad jakiś
Coś jak gazolina
Pozwole sobie jeszcze powrócć do tematy planu głowicy:
Przy -2.5 nie bede musiał skracać osłon popychaczy ??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Burdi
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 21:16, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
słuchaj .... moze Ci wybulić uszczelke... to 2,5 milimetra... weź sobie to narysuj ... głlówka ma siąść niżej ... ale popychacze będą trzymać dalej ... moze być poblem z samymi uszczelkami osłon. wg mnie 2,5 na seryjny wałek i koło zamachowe to dużo. Po takim planie wczesniej dociągnij głowicę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|