Lucki
tankuje
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: WROCłAW
|
Wysłany: Nie 21:53, 02 Wrz 2007 Temat postu: Problem z podłaczeniem zapłonu na irf840 w maluszku |
|
|
Witam. Mam mały problem : dzisiaj usiadłem i zbudowałem bardzo prościutki układzik elektronicznego zapłonu do mojego malca. Pod względem elektroniki nic nie spaprałem lol mam problem z mechanicznym podłączeniem go. Nie wiem jak
p.s
Dzisiaj poswięciłem chwilek na zabawę z nim. Otworzyłem tylna klapę. Podłączyłem wg instrukcji kolegi z innego forum
"Poniżej schemat. Do złącza P podłączamy kabelek od przerywacza mechanicznego [kowadełka], +12 wiadomo Wink, - C.Z. podłączamy kabel masowy cewki [ten, który był podłączony do przerywacza, a masę do masy samochodu. Po zamontowaniu układu, kondensator aparatu zapłonowego należy odłączyć, a przerwę na aparacie ustawić 0.2mm. A radiator nie może dodtykać masy samochodu" Wsiadłem do auta i zacząłem kręcić. Nie odpala. Sprawdziłem wszystkie styki i w pewnej chwili bawiąc sie masa usłyszałem straszny huk wydobywający się z rury wydechowej. Czym prędzej odłączyłem całe to badziewie i postanowiłem zasięgnąć rady .....
Pozdrawiam
p2.s
schematu nie mogę dołączyć bo nie mam pozwolenia od admina le jest to schemacik na IRF840 pełno tego na elektrodzie
Post został pochwalony 0 razy |
|