FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Czerwone Corso MalborghinI
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Nasze Fiaciki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 10:31, 17 Maj 2006    Temat postu: Czerwone Corso MalborghinI

Witam
Moje malborgihni przed i po dłubaniu

oto początek prac:
na zdjęciu ja umazany i sąsiad, który przychodził do nas wypić piwo Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Dalej Kubełek fimry taboretex, wersja testowa:
[link widoczny dla zalogowanych]


sąsiad pijący piwo:D ( kurde jest na większej liczbie zdjęć niż ja)
[link widoczny dla zalogowanych]

Tył po cięciu sprężyn i spawaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Srodek po spawaniu i rozpoczętej konserwacji
[link widoczny dla zalogowanych]

Komora silnika bez komentarza
[link widoczny dla zalogowanych]

Lewy bok tylni, po częściowym szlifie ... naturalnie już po spawaniu
[link widoczny dla zalogowanych]

no comment gues what happened Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Silnik i komora po lakierowaniu
[link widoczny dla zalogowanych]

Końcóka tłumika firmy ATTB, podobno wypruty środek nic wielkiego ... w sumie nic wielkiego, dla przyszłych nabywców... ta farba na bank nie jest żaroodporna ... trzy słowa po odpaleniu: SYF, Smród i Dym.
Ale chodzi całkiem całkiem. Cichsza od tekli
[link widoczny dla zalogowanych]

została zamieniona na wydech fimry tekla, jednak po tym, jak trzyma sie u michałą musze powiedzieć, ze super sie trzyma i radio słychać.

a tak boczek ...
[link widoczny dla zalogowanych]

Główny inżynier prac i technolog projektu "malborghini" Pseudonim "Kotecek"
[link widoczny dla zalogowanych]

A tutaj z zaskoczenia ...
[link widoczny dla zalogowanych]

Kotecek Podczas pracy. Kontrola jakości: tym razem luz przegubu oraz kontrola zawieszenia.
[link widoczny dla zalogowanych]

ja na "dechach" ...
[link widoczny dla zalogowanych]

again me
[link widoczny dla zalogowanych]

SESJA WYKONANA W STYCZNIU

me and malborghini
[link widoczny dla zalogowanych]

półeczka i podsufitka a'la Home made (wykonanie w całości moje)
[link widoczny dla zalogowanych]

podsufitka vol 2.
[link widoczny dla zalogowanych]

podsufitka vol3.
[link widoczny dla zalogowanych]

... tył...
[link widoczny dla zalogowanych]

podsufitka vol4.
[link widoczny dla zalogowanych]

And the engine ...and engine chamber...
[link widoczny dla zalogowanych]

Back of the car
[link widoczny dla zalogowanych]

strona prawa
[link widoczny dla zalogowanych]

Front
[link widoczny dla zalogowanych]

left side
[link widoczny dla zalogowanych]

półeczka przez szybunię...
[link widoczny dla zalogowanych]

boczek
[link widoczny dla zalogowanych]

drugi boczek ( białe, to szron, dlatego też świeży lakier sie nie błyszczy, co widać na całości)
[link widoczny dla zalogowanych]

Nad tym będe może pracował przy sprzyjającym budżecie.
[link widoczny dla zalogowanych]



Boeing ponownie.
[link widoczny dla zalogowanych]

In side ...
[link widoczny dla zalogowanych]


i niech mi ktoś powie,ze w maluchach FL 93' nie było kontrolki ssania...
[link widoczny dla zalogowanych]

...mój sposób na zimę ... grzanie łapek nad lewarkiem
[link widoczny dla zalogowanych]



wogóle napisz3 co było robione:

Silniczek...
gaźnik zregenerowany (wywaliłem elektrozawór)
usunięty nagar
plan 0,7, tyko po to na razie, by usunąć rowek powstały od uszczelki
Koło - plan o jakieś niewiem ile masy, ale 6 mm zostało zebrane
uszczelnienie wszystkiego co było cieknące
obudowy lakierowane lakierem - 650 stopni kolor czerwony
swiece bosch 95
nowa pompka (stara padłae po 150 km:/)
reszta seria
podstawka pod gaźnik Stal wysokość 25 mm- środek podstawki bez zmian po toczeniu ( większa powierzchnia zgazowania)
Zapłon STS-12 DIGITECH, iskra skacze jak pojebana nawet do 6 cm potrawi przeskoczyć.
tłumik szmerów zastapiony pustym przelotem od cześćsetki
rozrząd od Cieńkiego duże koło małe koło ( formowane proszkowo) + łańcuch rolkowany
Tłumik Tekla
________________________________

-Kółka obspawane, odrdzewione ... pomalowane czarnym autorenolakiem .. cóż fele są drogie, nie miałem na to kasy

-wachacze były nowe,ale już trzeba było sie nimi zainteresowac ( w planach przyspawanie blach będących wspornikami zabezpieczająćymi wahacz przed łąmaniem, przy stosunkowo dużym :wysunięciu" kół.

-Sprężyny skrócone o pół zwoju (podrdzewiały, wiec trzeba liczyć na nowych odrobinke więcej odcięcia normalnie) plu po jednej gumie usztywnaijącej na strone - kompronim pomeidzy drastycznym cięciem a jazda w kilka osób

+ przekładnia kierownicza:

uszczelnienie + standard, regulacja luzu i olej
zwrotnice zregenerowane, nowe drążki
przesmarowane wszystko co powinno być przesmarowane i co sie rusza nowe bębny, nowe przewody mosiężne, nowe cylinderki ( 2 sztuki) odpowietrzniki,
______________________________________________
SKRZYNIA
skrzynia uszczelnoina + hipol naturalnie) nowe flansze, wszystkie gumy podwozia zabezpieczone olejkiem wazelinowym, nowe uszczelnienia półosi ( do dupy są Razz)
Docisk VALEO standardowy
Tarcza sprzegła od cc700 z tłumikiem drgań skrętnych
przeguby wzmocnione !!


Blacharka:
-Nowy przód prawy przód i lewy przód- zgrzewy poprawione -
-Spawanie tylnich błotników (lewy ze złomu w super stanie)
-pozdłoga pospawana wzmocniona - podłużnica - wbity ceownik 4 mm przyspawany,
- na profil wykonane nakładki z blachy 2 mm
-mocowanie resoru obspawane i wstawione własnoręcznie wykonane elementy
-obspawanie gniazd sprężyn z tyłu
-maska pospawana (pod szpachlą był suprajz),
-pospawane ranty na szyby,
-podszybie wspawane,
-zaspawane otwory na odbojniki drzwi ( te plastikowe listwy),
-zaspawane dziurki na znaczki wszelkiego typu Prawe drzwi na reperaturkach,
-nowe wsporniki odbojników wahaczy tylnych + patent na wzmocnienie,
-od środka zostały otworzone podłużnice i wyczyszczone, zakonserwowane,
-łatki z blachy w śodku - normalka w maluszkach + łatka nad belką przednią i kilka innych.


KONSERWACJA I LAKIER:

Konserwacja elementy nielakierowane - Unikor 2 x + autosmar + blachogum.
- profile zamkniete, połacie blach od wewnątrz unikor rozcieńczony rozpuszczalnikiem ftalowo- karbamidowym RF-04,
- następnie elaskon ( to samo drzwi),
- poprawka po porzednim blacharzu progów (estetyka tylko).
- Zderzaczki z maty szklanej i żywicy - grubsze i z mocowaniami ,

W planach gładka klapa i montaż jeszcze nie wymyślonego haku do holowania, jakby bobek padł w trasie.

LAKIER

- podkład bazowy
- Nobikor, podkład pod lakier - akryl Fuller czerwony (suuuper sprawa)
- lakier autorenolak czerwony CORSO (lub corsa, jak kto woli)
- nadwozie 5 warstw (hehe zacieki niebawem idą do szlifu bo są aż 3Razz) - elementy niewidoczne (pod zderzakami, progospojlerkami - baranek BOLL i dopiero na to lakier)

INNE
-skrócony lewarek skrzyni o 8 centów, nakładka na ręczny TYPE - R (gówniana sprawa już sie rozciągneła i spada:/)
- instalacja elektryczna odporna na parę wilgoć itp ( koszulki termo + izolacja)
- Fotele intergroclin lotniki (niektoorzy uważają je za kubły)
-Białe klosze - żarówki od dominika, bardzo ładnie świecą ( przy okazji pozdro)

Podsufitka
- podsufitka ala home made,
-materiał impregnowany
- szyny mocujące z drutu półstalowego 4 mm,
- naciąg drut z migomatu 0,8mm, koc z ciucholandu za złotókę Very Happy jako wytłumienie,
-montaż budapren tytan.

Wytłumienie - gąbka w polietylenie, + filc też w PE,
-nowe wytłumienie podłogi filcowe ( bo tańśze)
-Półka obita i wykonana przeze mnie głośniki First 2 x 45 waciszy ( w środku gąbka i na bokach też, w wyniku czego ściśle przylega do szyby, ma za zadanie przede wsyzstkim głuszyć półkę tylnią na silnikiem)

-Radio Medion CD/MP3 - jak na razie świetnie sie sprawuje i wystarcza w zupełnosci, mimo iż jestem audiofilem.

SZYBY:
Elektryka szyb:
Wykonane na bazie podnośników od MAZDA 626 z drzwi przednich.
-Flansaza mocująca 2 mm,
-przełożenie pierwotne (wymagało zaadoptowania zębatki od korbki),
-Zabezpieczenie klinami 2 mm oraz 3 mm zes tali HSS,
-instalacja elektryczna standard (tymczasowo bez właczników typu "reset")
- przłączniki standard 20 A

nowe kotki w drzwiach ( te uszczelki do szyb przyczepione do ramek) <= wyjątkoweo czasochłonne zajęcie ... ramki aotorenolakiem potraktowane.

w planach szybki - folia jużj est kolor lustrzany (ale waham sie pomiedzy atestem na szyby który mam, a możliwością oślepienia kierowców),

przebudowa deski rozdzielczej od podstaw

jako baza ma posłużyć deska rozdzielcza od Łada 2104 planowane białe lub jasnografitowe tarcze, cyferblat czerwony, podświetlenie pełno - bursztyn, wykończenie skóa lub Skaj.


nakłądki na pedały już w fazie budowania:
materiał 1H18ST - stal chromowo-niklowa d = 3mm


może kiedyś kubły i inna kiera ( na razie chciałbym, ale nie iwem co będzie za 2 miechy) moze półeczka dolna z cieńkiego.



i jest jeszcze kilka rzeczy o ktooryh nie chce mi sie pisać nawet, jak np lakierowanie bębnów czy tarcz kotw. i eblelble

wszystko zaczałęm robić nie majac pojęcia o niczym, nie wiedziałem nawet, gdzie sie olej leje. Prace z Bandziorem, w( jego jest ten biały maluszek na którymś zdjęciu, ktos chyba pytał)
Aktualna fotka

[link widoczny dla zalogowanych]

Więcej jak załatwię aparat

uffff pozdrawiam


Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Burdi dnia Nie 11:18, 21 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin94
Administrator



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pawęzów

PostWysłany: Śro 11:24, 17 Maj 2006    Temat postu:

jak popatrzyłem na te pierwsze foty to nie ma poruwnania do tego jak teraz wygląda. ile spędziłeś nad nim czasu Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 11:31, 17 Maj 2006    Temat postu:

5 meisięcy, by wyjechąć z garażu a tak to doroywczo jak mam czas i kase...

ale w czasie tych 5 miesięcy czekałem 7 tygodni na lakierownaie, bo nie było jak ani gdzie... na migomat prawie 3 tygodnie i tak dalej ... wiec mzona to było zrobić nacznie kroocej. Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin94
Administrator



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pawęzów

PostWysłany: Śro 11:56, 17 Maj 2006    Temat postu:

a skąd nazwa "Czerwone Corso MalborghinI" ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 13:59, 17 Maj 2006    Temat postu:

czerwony Corso, to nazwa lakieru NObiles, a malborghini ...a qmpel ma białe maseratti Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dominik
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 15:48, 17 Maj 2006    Temat postu:

Silnik wyglada zajebiscie, ta podsufitka tez profi. Kierunki przednie byl dal przezrotyki i ta kratke z halogenow wyciął. Ogolnie niezle wrazenuie robi z zewnątrz,dzieki tez dobremu spasowaniu spojlerow do nadwozia, chodz lakier mi sie nie podoba, i te czarne kola są straszne. Bedziesz je malowal na jaki kolor? czy calkiem zmienial?

Zegary od ladziany zrobic to jest duze wyzwanie , strasznie duzo rzezbienia, ale pozniej to ladnie wyglada tak rajdowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jurand19
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 19:16, 17 Maj 2006    Temat postu:

hehe no maulch robiony z sercem podsufitka jest kozacka tez taka sobie sprawie ale pozniej bo kaski nie mam Sad nom faktycznie jak zobaczylem pierwsze fotki to nie poznalem malborghini heheh ale teraz jest gitens duzo pracy wlozone i to widac Very HappyVery Happy pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawkog
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: KTA

PostWysłany: Śro 19:59, 17 Maj 2006    Temat postu:

Spoko malczak. tyle pracy - mi by sie nie chciało. Widać kolega to miał nerwy i zapał do takiego dłubani =]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 11:19, 21 Maj 2006    Temat postu:

podsufita nie droga ... spoczko sie trzyma ... co do reszty sie zoczy Smile

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacq
Przyjaciel



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 13:00, 25 Maj 2006    Temat postu:

Shocked o żesz w mordę, zrobiłeś nowego malucha, jestem pod wrażeniem. Respect Exclamation Po za tym cieszę się, że nie zrobiłeś go na chromach tyklo na "wiejskich plastikach" Razz Pomyśl jeszczo kołach 13tkach (np. rekiny pomalowane na czarno lub zwykłe srebrne) i będzie fajnie.
A temat odgrzebuję bo wiem ile waży koło zamachowe splanowane o 6mm Cool Waży 5,5kg



pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekINblue
tankuje



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:41, 30 Maj 2006    Temat postu:

super maluszek wiele pracy wsadziłeś w remoncik i efekty są naprawde świetne, z chęcią bym go na żywca zobaczył Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 20:03, 30 Maj 2006    Temat postu:

Jacq napisał:
Shocked o żesz w mordę, zrobiłeś nowego malucha, jestem pod wrażeniem. Respect Exclamation Po za tym cieszę się, że nie zrobiłeś go na chromach tyklo na "wiejskich plastikach" Razz Pomyśl jeszczo kołach 13tkach (np. rekiny pomalowane na czarno lub zwykłe srebrne) i będzie fajnie.
A temat odgrzebuję bo wiem ile waży koło zamachowe splanowane o 6mm Cool Waży 5,5kg



Dlaczego cieszysz sie,ze nie ma go na chromach:>? tlyko na wiejskich zderzakach :>?


pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Burdi dnia Śro 9:56, 31 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dominik
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 1:02, 31 Maj 2006    Temat postu:

Ladnie wyglad na tych zderzakach , tylko te swiatla drogowe ciutke za nisko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacq
Przyjaciel



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 10:25, 31 Maj 2006    Temat postu:

Burdi wiesz jakie są teraz trendy: masz chrom jesteś bogiem.
A ciesze się, że masz takie zderzaki bo wg mnie Twój maluszek udowadnia, że i z takimi zderzakami może być ładnie, jak jest porządnie zrobione.
Jeszcze tylko większa glebunia i jakieś 13tki (wydaje mi się, że lepiej mu będzie z czarnymi kołami niż z białymi Wink ) i będzie miodzio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_MArcin_
Gość






PostWysłany: Czw 19:57, 01 Cze 2006    Temat postu:

Wow ej daro ile za godzinke jak cos to moze mi cos zrobisz przy malcu zapłace aha gdzie ty to robiłes masz garaż???
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Nasze Fiaciki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Tarnów 126p Team: Fiat 126p     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin